Проектът Digital Event Zone на Fibank е победител в категория Best Customer Marketing Strategy на престижния британски конкурс Engage Awards. Българската банка е първата финансова институция от Източна Европа, допусната сред финалистите в единствената за Великобритания програма за постижения в маркетинга, изграждане на работодателска марка и продажби. Новата дигитална зона за бързо и модерно обслужване на финансовата институция я превърна във финалист в още две категории – „Ангажираност на служителите при клиентско обслужване” и „Съвършенство в цялостно клиентско преживяване”. Това е оценка за непрекъснатия стремеж към усъвършенстване на предлаганите услуги, променящи изцяло клиентското преживяване.
„Изключително сме горди с резултата от усилията, които положихме в създаването на Digital Event Zone. Целта ни беше да предложим клиентско преживяване от нов тип, в унисон с технологичните постижения и с фокус върху клиентската удовлетвореност. Така в стратегията си съчетахме иновациите от дигитализацията на финансовите услуги и отличното клиентско обслужване – еталон за банката ни. Тази награда е поредното доказателство за високите стандарти, които пролагаме в работата си. Тя е за всички колеги, които работиха с нас по осъществяването на идеята“, сподели Илона Станева, директор „Маркетинг и реклама“ в банката.
На бляскавата церемония в сърцето на Лондон българският банков екип бе в компанията на експертите, управляващи водещи световни брандове в областта на финансите, технологиите, авиацията, медиите и др.
Създаването на проекта е поредната стъпка, която банката предприема в посока оптимизирането на всички процеси в управлението на лични средства в полза на потребителя. Банковите операции се случват в хибридно пространство, създадено по всички стандарти за устойчивост - от плащане на вноска по кредит и комунални услуги, до закупуване на винетка или мечтаното жилище. Проектът комбинира максимално персонализираното отношение с безупречно обслужване, а решението на всеки финансов въпрос е на един клик разстояние. Зоната за самообслужване спестява време и средства от такси, а за да се възползват от всички налични услуги клиентите се нуждаят само от активна банкова карта. Незаменим принос за дигиталното съвместно бъдеще имат и служителите на споменатата банка, надградили своите умения чрез обучителни сесии и семинари, за да могат да предложат иновативни клиентски решения в духа на високите технологии. Като отворено флуидно пространство и хъб за дигитално банкиране, посоченият проект е място за срещи и с кредитни консултанти, които могат да бъдат заявени предварително на: https://www.fibank.bg/bg/onlajn-instrumenti/video-vryzka-s-konsultant