|
На живо

7
Pop-out player

Снимка: pexels.com

МЗ с поощрителна игра: Смарт часовник, ако се ваксинираме

Тя ще се проведе в периода от 30 септември до 31 октомври

Министерството на здравеопазването започва нова информационна кампания с поощрителна игра с награди, която има за цел да насърчи ваксинацията срещу COVID-19 в страната.

Кампанията включва изпращането на кратко текстово съобщение до частните абонати на трите телекомуникационни оператори в страната, които оказват техническо съдействие на информационната кампания. Съобщението, което насърчава потребителите да се ваксинират срещу COVID-19, ще бъде изпратено на мобилните абонати на трите телекома, без значение какъв е техният ваксинационен статус към момента на изпращането му.

Кампанията ще продължи един месец – до 31 октомври. Като част от нея Министерството на здравеопазването организира и поощрителна игра с предметни награди за ваксинирани лица. С нея ще бъдат раздадени общо 102 смарт часовника.

 

Поощрителната игра ще се проведе от 30 септември до 31 октомври. В нея могат да участват лица над 12 г., които са се ваксинирали срещу COVID-19 в същия период, без значение дали имунизационният цикъл е завършен. 

Всеки български гражданин или постоянно пребиваващ в страната чуждестранен гражданин, който се ваксинира на територията на България в периода на играта с една от четирите разрешени за използване в страната ваксини срещу COVID-19 - първа, втора или бустерна доза, може да участва в играта и да спечели един от 102 смарт часовника.

„В първите дни от томболата участниците в поощрителната игра трябва да имат предвид, че данните за извършена ваксинация понякога се вписват в системата в края на работния ден и поради тази причина системата може да отчита неуспешна регистрация. Затова се препоръчва да опитат да опитат да направят своята регистрация на по-късен етап“, съветват от здравното министерство.

Софтуерът за тегленето на печелившите и за онлайн регистрацията за участие в играта са разработени от „Информационно обслужване“ АД. Фирмата вече има опит в провеждането на публични кампании с награди за участниците, като томболата с касови бележки на НАП. Компанията и има ангажимент да осигури сигурността на личните данни на участниците, както и стриктното спазване на правилата и коректното теглене. 

Всеки участник може да се регистрира само веднъж в периода на кампанията. С това ще участва във всички тегления. 

Печелившите ще се определят на случаен принцип чрез жребий, проведен от МЗ. Правила на играта, формата за регистрация и допълнителна информация са достъпни на интернет страницата на кампанията www.coronavirus.bg.

Ключови думи: