На 21-ви ноември телевизионните компании и организации отбелязват Световния ден на телевизията. „Силата на вниманието“ – под това послание се обединява индустрията.

От самото си начало, телевизията отразява пулса на обществото, насочвайки вниманието на зрителите към важни събития и социални въпроси.  Тя държи аудиторията пред екрана с информация, на която имат доверие; висококачествени сериали, които развличат; филми, които пленяват; съдържание, което задържа вниманието – и много повече. Целият екип на bTV Media Group, както и обичаните лица от ефира, споделят визията за качествена и ефективна телевизионна журналистика, която информира, но и забавлява, цялото българско общество.

 

 

Телевизията играе решаваща роля в привличането на вниманието към значими въпроси и формирането на общественото мнение. Помага на хората да бъдат информирани по важните теми, от мира и сигурността до изменението на климата, от пандемията до неравенството. Освен това е символ на глобалната комуникация, която може да ни помогне да намираме решенията на световните проблеми заедно.“ – споделя Шери Алдис, директор на UNRIC (United Nations Regional Information Centre).

Повече информация за 26-ото издание на Световния ден на телевизията, може да бъде намерена тук.