Всеки трябва внимателно да прецени плюсовете и минусите при смяна на работното място. Това смята организационният психолог Магдалена Николова. Първият въпрос, който трябва си зададем е „Какво имам в момента?“. По думите й понякога не можем да преценим правилно ситуацията, в която се намираме. Удовлетворението зависи най-вече от отношението в екипа, заплатата, работната среда, разстоянието от дома до офиса. Магдалена съветва всички, които все пак са решили да търсят нова работа, да подходят с мисълта, че те избират новия си шеф, а не обратното.

Тенденцията в световен план е да се дава все повече свобода на служителите, така че да разгърнат потенциала си. В България  все повече се подобрява подходът на мениджърите към техните служители. Основна цел е хората да отиват позитивно настроени на работа и да се чувстват, като част от компанията.

Как да се справим по-добре на работното място, можете да чуете в интервюто с Магдалена Николова.

Магдалена Николова е бизнес коуч и организационен психолог. Тя има сериозен опит в обученията на мениджъри и техните екипи в България, Швейцария и Франция. През 2007 г. тя става член на Международната Коуч Федерация.