eMAG съобщи, че организира очакваното годишно шопинг събитие Black Friday на 25 ноември (петък), предлагайки на своите клиенти много повече продукти спрямо миналата година. Потребителите ще могат да се възползват от много разнообразни оферти и да избират от над 300 000 бройки продукти тази година на eMAG.bg.

За да се подготви за тазгодишната кампания, eMAG води 10 месеца разговори със своите бизнес партньори и утвърди своите стратегически партньорства за българския пазар с водещите куриерски компании. Освен това, компанията интегрира в своето мобилно приложение функцията за "плащане с 1 клик", която улеснява пазаруването за клиентите и докато са в движение.

Пазарно представително изследване[1], проведено от Millward Brown по поръчка на eMAG за кампанията „Черен петък“ през 2016 г., показва, че познаваемостта за това шопинг събитие сред българските потребители е достигнала 89% през 2016г. спрямо 76% през 2014г. 64% от анкетираните, които са чували за събитието, обмислят да пазаруват през този ден, като онлайн каналът е предпочитан от 71% от тези потребители, които обмислят покупка. Проучването също така разкрива, че eMAG.bg е на първо място сред онлайн магазините за потенциалните клиенти по време на Black Friday с 42%. 29% от анкетираните планират да инвестират в покупки над 680 лв. за Black Friday.

„Black Friday е най-важното шопинг събитие за нас през годината. Подготвяме се 10 месеца по-рано, за да предложим разширена гама продукти, като същевременно разрастваме нашите логистични партньорства, за да оптимизираме времето за доставка до крайните клиенти. Работим и върху надеждна IT инфраструктура за поддържане на трафика на сайта ни и големия брой очаквани поръчки. Подготвяме се за нашият най-мащабен Black Friday", заяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG България.

Въз основа на успеха от предходните години и стабилния растеж през последните 12 месеца, eMAG.bg значително увеличи броя продукти, предлагани за Black Friday, достигайки над 300 000 бройки продукти.

По време на миналогодишната Black Friday кампания, eMAG.bg генерира продажби в размер на над 23 млн.лв. и над 175 000 поръчани продукта. Тъй като важна част (45%) от общия брой посещения идват от мобилни устройства, през мобилното приложение или чрез мобилната версия на сайта, тази година eMAG добави в приложението си функцията за "Плащане с 1 клик", за да отговори на нуждите на клиентите и да предложи по-удобно пазаруване чрез плащане само с един клик. Благодарение на тази нова функция, клиентите могат да закупят бързо продукти, предлагани от eMAG, докато са в движение.

Подготовката за кампанията Black Friday включва не само физическото разширяване на складовия капацитет, но също така и развитието на вътрешните логистични процеси, за да успее компанията да обработва и изпраща поръчките за Black Friday своевременно. Това включва също последващи подобрения във външния логистичен капацитет в тясно сътрудничество с куриерите.

Екипът за обслужване на клиенти също е увеличен, за да се осигури бърза и ефективна подкрепа на клиентите, ако е необходимо. За свое удобство всички клиенти, както обичайно, ще могат да следят статуса на поръчката през своя акаунт в eМАG.

Тазгодишните оферти ще покриват широка гама продукти от телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, ИТ продукти (компоненти и периферия), малки и големи електроуреди, до детски стоки, козметика, продукти за дома и декорацията, мода и спортни артикули, автомобилни гуми и много други. Разбира се, ще представим и категории, с които да изненадаме посетителитe.

Black Friday oфертите са налични до изчерпване на наличните количества, пълният правилник на кампанията ще бъде публикуван на emag.bg по време на събитието.

За eMAG:

eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в региона, част от групата Naspers. Компанията развива своята дейност през последните 15 години и към момента е установен международен e-commerce експерт, който оперира в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния).

В България eMAG платформата предлага на своите клиенти широка продуктова гама от над 300 хиляди артикула в разнообразни категории като телефони, телевизори, таблети, малки и големи електроуреди. В асортимента на eMAG са включени също така и детски играчки, книги, продукти за градината, козметични продукти, модни и спортни артикули. еМАG се развива като шопинг дестинация с възможност за клиентите да пазаруват удобно и през мобилното приложение.

www.emag.bg