Програмните предложения на bTV Media Group привлякоха най-голям брой зрители през 2018 – 42,3% от цялата ТВ аудитория в България средно за цялата година (Източник: ГАРБ, All4+).
„Гласът на България“ е най-гледаното развлекателно шоу през 2018 г., „Фермата“ е лидерът в риалити жанра, а MasterChef България – топ кулинарният формат за изминалата година. „Сега и завинаги“ е най-предпочитаният сериал, следван от „Искрите на отмъщението“, а „Столичани в повече“ запази позицията си на фаворит сред българските сериали още от 2010, когато bTV постави началото на новата ера в телевизионното кино у нас. Историята от 170 епизода „Скъпи наследници“, излъчвана от 18 часа в делничните дни, е привлякла повече фенове от праймтайм хитовете на основния конкурент. Блокбъстърът „Критична точка“ оглави класацията на филмовите заглавия през 2018 г., в която всички филми в Топ 30 са излъчени по bTV. Всички развлекателни предавания и сериали в праймтайм пояса от 20 до 22 часа през 2018 година бяха предпочетени от зрителите през пролетния и есенния сезон със значителна преднина пред конкурентните предложения.
Целият анализ може да видите тук.