През 2018-та година стартира кампанията „Моят град е моята крепост“ на Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Радио N-JOY и bTV радио са медийни партньори на кампанията, като активно участват в популяризирането на културно-историческите обекти, преминали през модернизация с подкрепата на Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020“ /ОПРР/.
По повод кампанията „Моят град е моята крепост“ гост в студиото на радио N-JOY беше заместник-министър Деница Николова. Тя сподели, че „целта на кампанията е да популяризира европейските инвестиции, постъпили по ОПРР, чрез които се опитваме да подобрим качеството на живот в градовете и малките населени места, като облагородяваме парковите площи, детските градини, училища и зелени площи“.
Специфична цел на кампанията е сред детската аудитория да се популяризират и 145-те културно-исторически обекта, модернизирани с подкрепата на ОПРР.
Кампанията „Моят град е моята крепост“ се провежда чрез организиране на образователно-културни събития в 5 града.
Огромен интерес предизвикаха първите два полуфинала. Събитията се проведоха в Шумен и Кюстендил и на тях присъстваха близо 1000 деца и учители. Участниците премериха знания в три състезателни кръга.
Предстои да се проведат още два полуфинала – на 24-ти октомври в Сливен и на 30-ти октомври в Габрово, а на 4-ти ноември ще бъде финалът в София.
Всички, които искат да участват активно в кампанията, могат да влязат на сайта www.njoy.bg и да разгледат специалната галерия на страницата на играта. Там ще бъдат публикувани снимки на модернизирани обекти, които нашите слушатели ще трябва да познаят. Всеки участник, дал верен отговор в регистрационната форма, участва в жребий за страхотни награди, осигурени от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
Чуй как се променя твоят град, за да се гордееш с него и с увереност да казваш „Моят град е моята крепост“! Кампанията се осъществява с медийната подкрепа на радио N-JOY и bTV радио.