Тазгодишните оферти от над 300 000 бройки продукти ще покриват разнообразна гама от продукти – от телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, ИТ продукти, смарт аксесоари, хладилници, перални, до детски стоки, мода, козметика, продукти за дома, спортни артикули, продукти и аксесоари за колата, мебели.
Тазгодишното издание на кампанията Black Friday на eMAG.bg ще включва и няколко нови изненадващи категории продукти като: автомобили, мотоциклети, АТВ-та, сглобяеми къщи, яхти, както и земеделски машини и оборудване.
Над 300 търговски партньори от маркетплейс платформата на eMAG.bg също ще участват в предстоящата кампания на eMAG.bg. Тази година шопинг събитието ще започне сутринта и ще продължи до полунощ (24:00 часа) на 25 ноември 2016 година.
еMAG разкрива 10 от хилядите избрани оферти:
- Apple iPhone 5S, 16 GB - 150 бр. на цена от 399.00 лв.
- Интерактивна играчка за бебета - 2,000 бр. на цена от 24.99 лв,
- Хладилник с фризер Samsung RB29HSR2DSA/EF, 289 л, Клас A+ - 120 бр. на цена от 299.99 лв.
- SSD disc 300 бр. цена 99.99 лв.
- Конзола Sony Playstation 4, 1 TB, Черна, 100 бр. на цена от 399.99 лв.
- Тиган Tefal Essential 24 см, Червено кадифе, 800 бр. на цена от: 9.99 лв.
- Dual SIM Smartphone, touch screen, Android 6, 150 бр. на цена от 49.99 лв.
- Зимна гума Orium 601 185/65 R15 88T, 200 бр. на цена от 49.99 лв.
- 55“ Full HD Телевизор Star-Light, 55DM6000, 200 бр. на цена от 499.99 лв.
За eMAG:
eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в региона, част от групата Naspers. Компанията развива своята дейност през последните 15 години и към момента е установен международен e-commerce експерт, който оперира в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния).
В България eMAG платформата предлага на своите клиенти широка продуктова гама от над 300 хиляди артикула в разнообразни категории като телефони, телевизори, таблети, малки и големи електроуреди. В асортимента на eMAG са включени също така и детски играчки, книги, продукти за градината, козметични продукти, модни и спортни артикули. еМАG се развива като шопинг дестинация с възможност за клиентите да пазаруват удобно и през мобилното приложение.