Платена публикация:
За поредна година FF Group участва в международното изложение за бижута Baselworld в Швейцария.
От 17 до 24 март гръцките брандове в групата изложиха своите впечатляващи колекции и отново се наредиха сред световно признатите производители на часовници.
Двете престижни марки, Folli Follie и Links of London, впечатлиха с новите модели и с красивите щандове.
За тринадесета поредна година, Folli Follie се представи с много позитивно настроение и заблестя с внушителен и елегантен щанд в изложбената зала Hall of Sensations. Изцяло в духа на новите магазини Folli Follie Concept Store, който въведохме в края на 2015 г., щандът на Folli Follie беше в колониален стил, в розово злато и бели тонове, предлагащи уникално модно изживяване за всеки посетител и демонстриращ по изключително модерен начин уникалните нови колекции часовници Santorini Flower, Heart4Heart Diaphanous и Santorini Flower Diaphanous. На впечатляващ извит екран, дълъг 10 м. и висок 4 м., се прожектираха видео клипове от колекцията Santorini Flower Twist, което превърна щанда в притегателна точка за елитните посетители на изложението.
Със своите емблематични мотиви, Santorini Flower и Heart4Heart, новите колекции часовници на Folli Follie са специално предназначени за взискателните дами, които избират стилния дизайн с луксозни детайли и безкомпромисна елегантност. Забележителен и многообразен стил; Santorini Flower Twist се състои от комплект часовници в розово, комбинирани с цветни кожени каишки или бяла керамична верижка. Всеки часовник от колекцията Santorini Flower Twist променя своя цвят чрез кожената каишка или чрез керамичната гривна само с едно обръщане на фасета, и предоставя безброй модни комбинации, които следват вашето настроение и стил!
Непреходен, но дързък и модерен, дизайнът на новите колекции Heart4Heart Diaphanous и Santorini Flower Diaphanous е настроен да показва освен точното време и вашата колоритна и стилна същност. Легендарните мотиви изпъкват върху циферблата и умело разкриват част от механизма на часовника.
Кожените каишки са в разнообразни модни за сезона цветове, елегантно съчетани с позлатен в розово корпус, който придава допълнителна женственост и елегантност във визията.
Модният блогър Zina Charkoplia от Fashionvibe.net присъства на Baselworld като гост на марката. Зина бе главно действащо лице във фотосесия, която беше заснета на най-емблематичните места в центъра на Базел и Цюрих и представи по изключителен начин новите колекции часовници и бижута на марката.
Baselworld 2016 отново се превърна в огромен успех и за водещата ювелирна марка часовници и бижута Links of London. В стремеж да улови духа и сърцето на Лондон с изключително впечатляващите колекции часовници, Links of London представи нови дизайни в рамките на емблематичната колекция Driver - Dashboard Driver, Driver British и Driver Skeleton за мъжете, и Driver Mini Tonneau и Driver Mini Round за жените, както и нови модели от колекциите Sweetie Sweetheart и Narrative.
Тази година във фокуса на Baselworld беше колекцията Driver Dashboard на Links of London, която отново е вдъхновена от духа на Британия. Точно както днешните луксозни британски спортни автомобили и Driver Dashboard притежава една отчетливо мъжка естетика, с тъмното покритие и проблясъци от контрастни шевове, в три ярки цвята, които придават една изключително дръзка визия. Марката Links of London вече е създала репутация за висококачествена изработка и иновативен дизайн в един съвременен британски стил.
Links of London донесе в Базел духа на Лондон и с впечатляващия си щанд. Дизайнът му следваше новите концептуални магазини на марката, вдъхновени от елегантните къщи в най-престижните квартали на Лондон. Предлагащ комфорт и приятна атмосфера за всички посетители на изложението, колекциите часовници на Links of London бяха изложени сред архитектурата на типичните за Лондон градски къщи. Щандът беше с дървена ламперия, цялата с огледала, кожена мека мебел, витрини от дърво и стъкло, дървено дюшеме, стъклен дисплей във формата на колона в средата, който показваше фотоси в типичен британски стил.
Димитрис Куцолиуцос, собственик и президент на FF Group, коментира: "Динамичното присъствие на FF Group на Baselworld за поредна година ни нареди сред най-престижните производители на часовници в света. Новите колекции на Folli Follie и Links of London получиха истинско признание от посетителите на изложението, и това затвърди ангажимента ни в бъдеще да продължим да инвестираме сериозно в часовникарската индустрия".
Повече за FF Group:
FF Group е водеща сила в света на модата, която оперира в повече от 30 страни. FF Group проектира, изработва и предлага собствени брандове на световно ниво: марките Folli Follie и Links of London. Групата има водещо място в сегмента „Продажби на едро и дребно” в Гърция и на Балканите. Factory Outlet и търговски вериги като Attica са най-големите канали за дистрибуция в Гърция. FF Group започна стратегическото развитие на собствените си мулти концептуални магазини Collective and Kix, като освен това групата притежава в портфолиото си марки като Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star Raw, Samsonite и Technogym. Folli Follie Group държи и изключителните права за дистрибуция на едро и дребно на марката Juicy Couture в цялата Европа, включително Великобритания, Ирландия и Кипър.
Дейностите на FF Group в Beauty&Cosmetics сектора са важни и включват дистрибуцията на световния бранд Procter&Gamble Prestige (Dolce&Gabbana, Gucci, Escada и др.) и на продуктите на Shiseido в Гърция и Кипър. През 2016 г. FF Group обяви разширяването на своята дейност в този сектор с изключителното представителство и дистрибуция на продуктите на Max Factor за гръцкия пазар, докато в същото време FF Group разпространява и световно известни козметични марки като Molton Brown, Annick Goutal и др. чрез собствен lifestyle&beauty бутик Heaven on Earth.
Нещо повече, FF Group има ключова роля в световния travel retail сектор чрез стратегическия съюз и участието си като акционер в Swiss Dufry AG, които притежават гръцките безмитни магазини.
С динамична структура и впечатляващо портфолио FF Group "придружава" клиентите си през целия им живот: марките, които групата представлява, предлагат продукти за всяка възраст - от деца до възрастни.
FF Group определя модните тенденции в световен мащаб. Групата има силно световно присъствие с повече от 980 точки на продажби и дава работа на над 5000 души по целия свят.
FFGROUP.COM
Повече за международното изложение Baselworld:
Изложението Baselworld за бижута и часовници е търговско шоу, което се организира ежегодно в Базел, Швейцария, под егидата на Федерацията на производителите на швейцарски часовници. На него водещи марки и компании, специализирали се в скъпоценности, представят новите си колекции часовници и бижута. Baselworld привлича бизнеса и медиите от цял сват, като в същото време е притегателен център и за широката аудитория. Baselworld 2016 показа 1500 от най-големите и най-престижните марки в света и привлече над 150 000 бизнесмени и повече от 4000 журналисти от цял свят. Трябва да се отбележи, че в малкия град Базел за времето на изложението бяха създадени 13 000 работни места.