Над двеста студенти се включиха в осмото поредно издание на „Рекламна академия“, организирано от Нов български университет, Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР) организираха. Проекти за антистрес безалкохолна бира и музикална платформа за български меломани са победителите, които делят първото място след оспорвана надпревара. Практиката е най-добрият учител, затова и това е слогала на Рекламната академия. 

Днес в предаването „За града“ гости на водещия Светослав Николов бяха доц. д-р Кристиян Постаджиян - Преподавател по реклама и Декан на Бакалавърски факултет, Нов български университет, Ненад Лозович - Председател на УС на Българска асоциация на комуникационните агенции и Росен Мисов - Изпълнителен директор на Българска асоциация на рекламодателите. Те ни разказват как една „Рекламна академия“ води студентите от университета до бизнеса с подготовка и хъс за работа. Сред темите на разговора им днес са:

  • - Как академията помага на студентите в подготовката им сега, и в бъдещата реализация?
  • - Как това събитие влияе на връзката между бранд, агенция, университет?
  • - Какви резултати през годините доказва Рекламната академия за трите страни?

 

Целият разговор можете да чуете тук:

 

 

В рамките на академията студентите разработват комуникационна кампания в предварително зададен сектор, като работят усилено под менторството на 40 водещи професионалисти от света на рекламата. Форматът дава възможност за творческо общуване и често горещи дискусии с хората от рекламния бизнес, които стимулират раждането и развитието на нови таланти в индустрията.

Снимка: Facebook: New Bulgarian University

 

Част от програмата са също практически ориентирани презентации на лектори от бизнеса, работа в екипи по реални бизнеси казуси, и мултимедийни презентирани пред жури. "Търсенето на една ефективна комбинация между теория и практика винаги е била в основата на работата в НБУ", заяви доц.д-р Постаджиян.

"Ние помагаме и участваме в практическата ориентация на студентите, които са наши бъдещи колеги...Рекламната академия има поне двупосочна полза - учи не само студентите, но и самите ментори на менторство - това дава голям ефект и в практикуващите бизнес организации", каза Росен Мисов, което обобщава мотивацията на организация като БАР да се включи в инициативата за поредна година. 

"Ролята на ментора е в кратък срок да води, инспирира и насочва студентите да реализират конкретна кампания по дадения бриф...Той дава насоки как да се използват различните ресурси в екипа.Tова е процес на създаване на стойности", допълни Ненад Лозович от БАКА.

Ако искате да научите повече за Рекламна академия, последвайте страницата на НБУ във Facebook.