Тазгодишната кампания Black Friday на eMAG.bg започна в 7:05 часа с огромен интерес от страна на клиентите.

През първите 3 часа бяха регистрирани 400 000 броя посещения на сайта. 

„През първите 3 часа на „Black Friday“ 2016 на eMAG.bg, отчетохме 16% ръст в броя на посещенията в сравнение с тези за първите часове на миналогодишната Black Friday кампания. През мобилни устройства са отчетени 56% от общия трафик, които надхвърлят десктоп посещенията. Бяха продадени над 105.000 броя продукти, като атрактивни категории са ИТ продукти, телевизори и продукти за лична грижа“, обяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG. 

Първата кола - Toyota Aygo, беше резервирана в първия половин час на кампанията. Първите търсени продукти iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49”, бяха разпродадени в първите 5 минути на кампанията. 

По време на първите три часа на Black Friday в eMAG бяха регистрирани:

• Поръчки, достигащи стойност от 14.3 милиона лева с ДДС, с 30% повече от тези през 2015 г.;

• 100 500 продадени бройки продукти, 16% повече продадени продукти от тези през 2015 г.за същия период;

• 400 000 посещения;

• 56% дял на посетителите през мобилни устройства;

• Над 13 милиона посетени страници на сайта от потребители; 

Най-продаваните категории до момента:

• Малки домакински уреди: над 13.000 броя

• Продукти за дома: над 12.000 броя

• Продукти за лична грижа: над 6.000 броя

• Компоненти и периферни устройства: над 6800 броя

• Телевизори: над 4.000 броя 

„Black Friday“ е очакваното шопинг събитие на годината. Лансирана в България през 2013 г. от eMAG, кампанията „Black Friday“ реализира четвъртото си издание на българския пазар и привлече интерес, поради разнообразни продукти с много атрактивни оферти, както и категории изненада. 

За eMAG:

eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в региона, част от групата Naspers. Компанията развива своята дейност през последните 15 години и към момента е установен международен e-commerce експерт, който оперира в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния).

В България eMAG платформата предлага на своите клиенти широка продуктова гама от над 300 хиляди артикула в разнообразни категории като телефони, телевизори, таблети, малки и големи електроуреди. В асортимента на eMAG са включени също така и детски играчки, книги, продукти за градината, козметични продукти, модни и спортни артикули. еМАG се развива като шопинг дестинация с възможност за клиентите да пазаруват удобно и през мобилното приложение.

www.emag.bg