bTV вече и по радиото. След две седмици на честота 101,1 в столицата bTV Media Group дава старт на най-новия си медиен проект - едноименното bTV Радио.
Лицата на bTV Новините вече трескаво записват рекламните анонси, които ще звучат в ефира на новото bTV Радио. То ще покрива ефира в София.
Освен новини на всеки кръгъл час, радиото ще има собствени предавания, а сутрин ще транслира и най-гледания в България телевизионен сутрешен блок "Тази сутрин".
С този проект bTV ще затвърди и лидерската си позиция да е най-голяма електронна медия, достигаща до хората през три платформи - телевизия, интернет и радио.
"Днес стартирахме допълнителна емисия новини в 5 ч., в отговор на огромния зрителски интерес за повече информация и новини. Проектът bTV Радио е допълнително усилие от наша страна да задоволим зрителския интерес за повече новини и затова да могат и по-мобилните софийски граждани да се радват на програмата на bTV”, каза Вики Политова, генерален директор на bTV Media Group.
„Този проект всъщност е една идея на Люба Ризова, който е свързан с факта, че информационните предавания на bTV се радват на огромна публика от стотици хиляди хора. Които обаче, когато отиват на работа, фактически няма да могат да гледат цялото предаване”, разкри Васил Димитров, директор „Радио” в bTV Media Group.
„Ние се шегувахме, че това е една възможност да дадем на хората телевизор в колата. Телевизор, който не можете да гледате, но можете да слушате и да сте информирани и ориентирани. Освен новини на всеки кръгъл час, новините на bTV и други предаванията на база на разговори и интервюта, нашите слушатели ще имат възможност и да слушат оригинална продукция на радиото. Какви точно, ще кажем по-късно”, каза Люба Ризова, директор „Новини и актуални предавания” в bTV Media Group.
С този проект bTV ще затвърди и лидерската си позиция на медия, достигаща до аудиторията през три платформи - телевизия, интернет и радио.
Радиослушателите ще имат възможност да следят всички емисии на bTV Новините, всички актуални предавания на bTV като "Тази сутрин”, "Тази събота”, "Тази неделя”, както и токшоу програмите на телевизията, сред които "Нека говорят…”, "Шоуто на Слави”, "Търси се…” и др. Проектът е насочен към младата, активна аудитория, която е постоянно в движение и за която е от ключово значение да има достъп до новините, информацията и всички любопитни теми от деня във всеки един момент, по най-удобния за ползване канал.