„Специалните части“ на eMAG проведоха преди ден в столицата няколко операции срещу високите цени, отбелязвайки старта на промоционалната кампания на онлайн търговеца – „Революция на цените“. Тя продължава в рамките на 3 дни (17-19 февруари), като за този период потребителите могат да се възползват от отстъпки до 50% на продукти от различни категории, а онлайн магазинът обновява и офертите си редовно.
За първия ден на кампанията eMAG отчете с 20% по-високи резултати в трафика и поръчваните продукти от миналогодишната кампания „Революция на цените“, която беше проведена в края на септември. Във вторник най-поръчвани продукти имаше от категориите – малки електроуреди, компютърна периферия и компоненти, мобилни телефони, лична грижа и Petshop. А петте най-поръчвани продукта са:
1. Еспресо машина DeLonghi
2. USB памет Kingston
- Безжичен рутер TP-LINK
- Мобилен телефон Samsung Galaxy S3 Neo
За втори пореден път eMAG избра нетрадиционен начин за представи „Революция на цените“. Началото на промоционалната кампания бе ознаменувано със серия от атрактивни флашмобове, а „Специалните части ” на eMAG се погрижиха за доброто настроение на столичани. Актьорите, облечени в реалистични униформи реплики приветстваха софиянци в началото и в края на работния ден, а двама каскадьори фрийрънъри повишиха адреналина на минувачите. „Операциите“ се проведоха на ключови локации в София, намиращи се в близост до спирките на градския транспорт, а специални возила добавиха колорит към инициативата.
От eMAG препоръчват бърза реакция след като се избере даден продукт, защото всички оферти ще са валидни до изчерпване на количествата.