Кампанията „Зелена идея”, по инициативата на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM, Classic FM и Министерство на околната среда и водите (МОСВ), вдъхнови и най-малките слушатели да покажат по интересен и забавен начин как виждат красотата и опазването на българската природа. Малчугани на възраст между 5 и 7 години от детска градина „Веселушка” в столицата ще се включат в инициативата, като ще творят на тема „Зелена идея”. Участието на децата в кампанията ще отрази и отношението към природата и на най-малките.

С картините на децата проектът продължава да обогатява палитрата си от разнообразни идеи и впечатляващи гледки, посветени на красотата на българската природа. С есенни листа и специални материали и децата ще покажат своите зелени идеи.

До 23 ноември 2012 година всички слушатели на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM могат да се включат в кампанията като споделят своята зелена идея на специалния микросайт на кампаниятa www.zelenaidea.bg. Участието може да се осъществи чрез публикуване на снимка и текст към нея след безплатна регистрация.

Основната цел, която си поставя „Зелена идея” – по забавен и приятен начин да насочи вниманието към уникалните места в българската природа. Трите най-добри идеи ще спечелят страхотни награди – висок клас цифрови фотоапарати и екскурзии до едни от най-красивите кътчета в българската природа.