bTV е телевизията, отразила по най-добрия начин изборния 27 октомври според над 44% от респондентите в експресно национално представително проучване на независимата агенция „Маркет линкс”*. По мнение на 47.4% от анкетираните, в 360-градусовото изборно студио на медията са гостували най-интересните събеседници, а според 48% от тях Антон Хекимян, Лиляна Боянова и Светослав Иванов са се справили най-добре като водещи, спрямо колегите си от другите телевизии.

 

В изборната неделя на 3 ноември платформите на bTV отново ще реализират мащабна  журналистическа концепция. В основата ѝ е проследяване на най-важното от деня на вота в 18-те областни града, които ще изберат своите кметове на балотаж. Зрителите ще видят живи включвания и разследвания от цялата страна, последно поколение добавена реалност и интересни срещи с авторитетни гости в единствената у нас 360-градусова изборна ТВ продукция.

Традиционно, зрителите ще могат да проследят най-важното от изборния ден на всички bTV платформи още от 08:00 ч. сутринта – със специалното издание на предаването „Тази събота и неделя” и постоянните и извънредни емисии на bTV Новините.

Точно в 17 ч. Антон Хекимян и Светослав Иванов ще открият специалното студио „Местните 2019“ и ще посрещнат в него топ анализатори и социолози, ключови политически фигури, обичани артисти и лица от ефира на bTV. През цялото време репортерите на bTV ще продължават да следят за нередности и да информират обществото за случващото се.

В края на изборния ден – в 20.00 ч., с помощта на иновативни триизмерни графики Лиляна Боянова ще представи първите резултати от гласуването по данни на независимите социологически агенции „Маркет линкс” и „Алфа Рисърч“, след което зрителите ще станат свидетели на първите коментари на победители и победени.

Освен да следят новините от балотажа по bTV и bTV Radio, в неделя, 3 ноември, гражданите ще имат възможност да подават сигнали в платформата „Аз, Репортерът”. Те ще могат да проследят изборния ден в развитие и онлайн на сайта и мобилното приложение на bTV Новините, както и да коментират всичко, свързано с финалния вот, във Facebook и Instagram.

*Експресно национално представително проучване на „Маркет линкс“, проведено на 28 октомври сред 702 лица на възраст 18-54 години.